22 de diciembre de 2009

Hoxe pasou algo especial




Hoxe no cole pasou algo especial, viñeron os Reis Magos. Démoslles 21cartas. Cando volvamos das vacacións teremos moitos regalos.

Sergio

Hoxe termina o cole e temos vacacións entón viñeron os Reis Magos. Primeiro lles saudamos e lles dimos as cartas, logo fixemos unha foto con eles e ao final nos despedimos de eles. Despois fixemos a merendola.

Antón

Hoxe foi un día moi especial, o vou explicar. Ao chegar á clase ordenamos uns traballos de matemáticas e logo cando acabamos viñeron os Reis Magos. Cando se foron merendamos. Logo quixemos ir ao recreo pero chovía entón bailamos e xogamos na clase.

Pedro

2 comentarios:

Ana dijo...

Estou segura de que os Reis Magos cumprirán todos os vosos desexos porque o merecedes.
Un biquiño de mazapán.
E non me esquezo da profe Chus, para ela, un feixe cheíño de bos desexos, porque tamén o merece. Muá.

ian dijo...

Estou de acordo con a profe Ana eu
tamen estou seguro de que cumpliran todos os nosos desexos e
tamen que non se equibocaran de regalos.