14 de septiembre de 2011

Empezamos o curso con ilusión


Quería vir ao cole...

porque me gusta traballar.
Iván

porque é moi divertido e tamén as clases e os libros son moi divertidos.
Joel

quería ver á profe e xogar cos meus amigos/as.
Mar

porque aprendo máis cousas e coñezo novos amigos.
Lúa

porque é divertido e aprendo cousas.
Brais

quería xogar cos amigos.
Teo

porque me divírto e aprendo cousas novas.
Héctor

porque quero aprender.
Adrián

porque aprendemos máis, a escribir, a ler.
Roque

porque quero estudar e aprender cousas interesantes e debuxar e facer deberes.
Amina

para estar cos meus amigos/as, coas profes e aprender máis cousas.
Sheyla

porque me gusta aprender e atender, facer sumas, fichas, ler, facer matemáticas, facer ximnasia, xogar, facer puzzles, ir ao patio, coller castañas e xogar ao fútbol.
Anxo

porque teño ganas de estar coa profe e tamén quero estar cos meus amigos.
Xoel

para ver aos meus amigos e as profes e porque quero aprender máis.
Lena

porque teño ganas de estar cos meus compañeiros e teño ganas de traballar.
Xaime

No hay comentarios: